Translate

niedziela, 29 grudnia 2013

7 :D


Na fotce jest kuzynka Majkiego Kasia.. Prawda że śliczna??
Z Bartusiem jest już dobrze, gadam z Majkim i jego kuzynka Kasią na skype.  Jest genialnie mam dobry humor, sylwek u Moniki będzie i mam numer Piotrka :) Jest genialne kocham Kasię i Majkiego są genialni wgl jest epicko :) Jutro Patryk przyjedzie i wgl będzie fajnie chce się do kogoś przytulić. Monika będzie genialnym psychologiem, gdyby nie ona nie wiem co bym zrobiła. Kocham cie Monika skarbie mój :* Ostatnio się rozpisałam postaram się tak częściej pisać i wgl żebyście mieli co czytać i się nie nudzili na moim blogu takim trochę pamiętniczku :)

1 komentarz:

  1. Serio?? Oj zarumieniłam się *__*
    Kurde, wiesz... Z problemami to do mnie ^^ Muszę się przygotowywać do zawodu ;p

    OdpowiedzUsuń