Translate

czwartek, 6 marca 2014

53 :D

Bartek wynalazł jakieś stare zdjęcie... Nie ważne... Sorry, że wczoraj nie napisałam ale mama siedziała a jak już zeszła to ja poszłam spać... Tak więc nic ciekawego tylko u lekarza byłam i nie chodzę sobie do szkoły :) Chociaż w sumie chętnie bym poszła no ale trudno.. Nnno i strasznie nudam... Mega bardzo... Będę się uczyła w tym czasie co nie jestem w sql.. tak zarządziła mama.. Bo ostatnio dużo opuściłam.. No i teraz kolejny wiersz z polskiego... "Inwokacja" :/ Boże po co nam to na pamięć?? Teraz ciągle mam coś na pamięć...


-------------------------------------

Jestem chora na ”wszyscy są lepsi ode mnie”

GDYBY PRZYPADŁO CI PRZYJŚĆ NA MÓJ POGRZEB, ZAŁAMAŁBY CI SIĘ POD NOGAMI GRUNT? DOSTAJĄC INFORMACJĘ, ŻE KILKA MINUT TEMU MOJE SERCE ZWYCZAJNIE PRZESTAŁO BIĆ, UPUŚCIŁBYŚ KUBEK GORĄCEJ KAWY, OSUWAJĄC SIĘ PRZY ŚCIANIE W DÓŁ? KRZYCZAŁBYŚ I UDERZYŁ PIĘŚCIĄ W ŚCIANĘ, BY ZABIĆ ROZRYWAJĄCY BÓL? WPADŁBYŚ W ATAK FURII DEMOLUJĄC MIESZKANIE, KALECZĄC PRZY TYM SWOJE DŁONIE OD ROZBITEGO SZKŁA? BIORĄC DO RĘKI BLUZĘ, WYBIEGŁBYŚ Z MIESZKANIA PO WÓDĘ, ŻEBY UKOIĆ BÓL? WYPALIŁBYŚ CAŁĄ PACZKĘ PAPIEROSÓW, KRĘCĄC PRZECZĄCO GŁOWĄ, ŻE TO NIE PRAWDA, ŻE TO TYLKO GŁUPI SEN? NIE WIERZYŁBYŚ? NIE MÓGŁBYŚ SIĘ Z TYM POGODZIĆ? OSZALAŁBYŚ Z TĘSKNOTY DO MNIE? SZYBKO ZAPOMNIAŁBYŚ JAKI MAM KOLOR OCZU I JAK SZYBKO BIŁO MI SERCE? RZUCIWSZY NA MÓJ GRÓB BIAŁĄ RÓŻĘ W DELIKATNYM PŁACZU NIEBA I ZRYWAJĄCYM SIĘ WIETRZE, POŻEGNAŁBYŚ SIĘ? ODCHODZĄC, POTRAFIŁBYŚ DALEJ ŻYĆ, PO PROSTU, JAK GDYBY NIGDY NIC? ŻYĆ JAK DO TEJ PORY. NORMALNIE. POTRAFIŁBYŚ?

Ja cię olewam tak? Ja jestem wiecznie ta zła i nie dobra. Co z tego, że się wiecznie staram o ciebie i wgl.. Jak jesteś smutny to staram się ciebie jakoś pocieszyć wiesz to powinno działać w dwie strony na tym polega przyjaźń. Jak widać jej między nami już dawno nie ma... Ja cię olewam dla innych tak? A kto kogo ma głęboko w poważaniu może mi jeszcze powiesz że ja ciebie? Przepraszam ale zauważ kto kogo ciąle olewa dla innych...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz