Translate

niedziela, 23 marca 2014

64 :D

Taka ja z obozu :) No to dzisiaj byłam 2 razy w ptb bo najpierw na tańcach potem na chwilę u babci a potem byłam u Moniki... Jak wróciłam to uczyłam się prądów oceanicznych... Teraz żrem jajecznicę :) paczajcie to :) https://lh6.googleusercontent.com/-_RCAckyI3io/Uy4PGhHNBJI/AAAAAAAABLo/AjLhUYk6YWo/w932-h698-no/IMG_20140321_152609_1-MOTION.gif 
https://plus.google.com/108582550989062083284/posts/ebBg5DW9j3x
I to uczucie gdy uświadamiasz sobie, że osoba, którą kochasz i chcesz z nią spędzić całe życie prawie cię nie zna... 
Kocham go a jednocześnie kocham innego... Kocham go w inny sposób.. Kocham go chyba od kiedy go tylko znam... To jest trudne bo wiem, że chyba już nigdy nie będziemy razem choć czasem pranę o każdą komórką swego ciała ale wiem, że nie mogę, jestem z kimś innym, z kimś bez kogo nie potrafiłabym żyć... Ale... Bez niego też bym nie potrafiła żyć... Moje życie ma sens głównie dzięki nim dwóm.. Ostatnio moje życie jest nie poukładane i bardzo trudne... Jestem dzikim dzieckiem z dzikimi uczuciami.. :/  
Chcę zacząć robić sobie kreski i nie wiem czy to dobry pomysł... Potrzebuję porady... Bardzo chcę ale nie wiem cy powinnam i czy to się będzie podobało Patrykowi albo Bartkowi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz