Translate

wtorek, 4 marca 2014

52 :D

A to Sara z dzisiaj bo ostatki moja fotka potem. Sorry, że wczoraj nie napisałam ale byłam zmęczona i zła... Dzisiaj takie tam ostatki chłopaki z IIIb przebrali się za prostytutki :) To było ciekawe było chyba z 5 panien młodych..
No strażaczki miałam w klasie  :)
Policjantkę ale jej zdjęcia nie mam i trzy trupy razem ze mną :)
No ogólnie było fajnie... Potem tańce wcześniej zmywanie twarzy po zmyciu farby dy zostały same cienie wyglądałam tak tylko twarz miała normalny kolor nie taki biały jak na fotce wyszło...
No i taka słocia z panię
No a tu ja sama :)


----------------------------------------------------------------

Jestem jak róża: piękna i delikatna ale jednocześnie mam ostre kolce...

Kocham i ranię boję się tego bardzo ale tak już mam.
Nie chcę tego o mogę cię stracić.
A ja tak bardzo kocham, tak tęsknię..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz