Translate

środa, 23 kwietnia 2014

86 :D

Taki ładny numer postu "86" czyli nr mojej drużyny xdd Wielbię tę cyfrę... Wczoraj nudy, Majki u mnie był... Potem tańce a po nich Bartek po mnie przyszedł na przystanku spotkałam Kacpra O. z Oliwią i Oliwką... No i nudy.. Dzisiaj nudy i zrypany humor :/  Chciałabym wykrzyczeć
A i chciałabym żeby moje posty były dłuższe i po prostu żeby było co czytać więc postanowiłam, że będę robiła wpisy dwa razy w tygodniu chyba że będę miała potrzebę się czymś podzielić lub po prostu to napisać żeby wywalić to z siebie to będę pisała częściej. Ogólnie wpisy będą w środy i niedziele :)
Tutaj jest link gdzie Monika śpiewa a ja tańczę i ogólnie było to dla jaj i wymyślane na żywo co o tym myślicie? http://ising.pl/nagranie/cdbg0shksoh,Video-Dobrze_ze_jestes 
Wgl ostatnio tak sobie myślałam o Patryku nie wiem czemu w sumie to często o nim myślę... No i tak się zastanawiałam, że ciekawe czy ma jeszcze naszyjnik ode mnie z obozu... Ciekawe...
Zależy mi na opiniach co do tego tańca tak więc proszę komentujcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz