Translate

czwartek, 3 kwietnia 2014

72 :D

Dzisiaj robiąc porządki znalazłam sobie fotkę Patryka i już nawet sama nie wiem co z tym zrobić... Jakaś podpowiedź?  Jestem smutna już nawet nie wiem czemu.. Efekty uboczne rozstania albo może to tylko pretekst? W sumie w każdym możliwym momencie myślę o nim... 7 miesięcy swoje działa... Dostałam dzisiaj 3 ze sprawdzianu z niemca!! A i pani i zabrała tel ale oddała na szczęście :) A on wciąż się stara, chyba chce z nim być ale niech się postara a ja się sama zastanowię... i no wiecie lubię gdy ktoś o mnie ciągle zabiega a nie jak już zdobędzie to zachowuje się tak jakby nie mógł mnie już nigdy stracić.. Nie ja wcale o nikim nie myślę ^... Z Pieczarą doszliśmy do wniosku, że Majki nie da mi smutać... Oby... On jedną z nielicznych mych nadziej... Noga mnie boli... a i paczajcie czego ja słucham :)
https://www.youtube.com/watch?v=7LKHpM1UeDA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz