Translate

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

75 :D

No a więc wczoraj przepisywanie polskiego. Tańce na których odkryłam dziurę w kroku i nie tylko ja.. (w stroju)... No ogólnie nudy.. Dzisiaj sql.. Tj. poniedziałek, rozwaliła mi się kurtka, potem na angielskim miała być ale na szczęście nie było, będzie jutro ale nie idę do sql.. Matmy nie było tylko byała z Burdą i robiliśmy "fizykę" gdzie każdy prawie pisał polski :)  No ogólnie fazy, apel(nuda), fazy z Patrycją, polski nawet spk.. Nie ćwiczenie na wf tylko uczenie się do sprawdzianu na geo.. Patka mająca na niego odpowiedzi z neta, ja robiąca z tego ściągę.. Podpowiadanie jej z tej ściągi na sprawdzianie :D Dostałam 5 z kartkówki z prądów oceanicznych i 4 z poprawy poprzedniego sprawdzianu! :) Jest moc.. Dzisiaj jakiś szczegółowy nawet ten wpis.. Na tańcach ze sql rozmawialiśmy o wyjeździe ekologicznym do Sulejowa w czerwcu i o tym jak gimnazjaliści odwalają i wyczyniają różne mniejsze i WIĘKSZE wybryki... Ogólnie nuda... Potem domek lekcje, ciasto.. (sernik) jutro rano spróbuję.. :) no i jutro nie idę do sql, jadę do ptb do Majkiego ~^.^~ no tak ja i wagary to dziwne... Chociaż nie do końca wagary bo mama o nich wie.. Bo chcę usprawiedliwienie no w końcu 35 punktów piechotą nie chodzi.. Krawętek w sql dla mnie miły.. Zaczynam się bac szczególnie iż wiem że się buja w którejś z dziewczyn w klasie!! :(  Wgl Krawczyk do mnie z tekstem żebym ogarnęła moje harcerskie posty na fb.. Że harce to wstyd itd. nie ogarniam? Rozumiem gdyby się czepiał Biebera bo go nie lubi ale harcy??  Lekka przesada.. No i ogólnie nudy..
-----------------------------------------------------------------------
Weźcie komentujcie bloga, piszcie co wam się podoba a co nie, może chcecie żebym coś tu zmieniła, albo chcecie mi coś powiedzieć, tj. napisać, coś ważnego, mniej ważnego, coś czego nie powiecie w prost.. Cokolwiek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz