Translate

piątek, 25 kwietnia 2014

88 :D

No to dzisiaj na początku raczej nudy a po południu z Moniką do ptb na zbiórke 14 na której byłyśmy tylko pół godziny xdd no potem poszłyśmy do mc'a po drodze weszłyśmy do włoskiego i Monia zainwestowała w czarną bokserkę z koronką na plecach no i ogólnie fajnie potem do mnie... A i Monika zerwała z Piotrkiem...  http://opisz-mnie.pl/julekxde
Powie mi ktoś czemu jestem taka głupia? Ciągle niszczę to na czym mi najbardziej zależy i potem żałuję... :'(  Jak ja bym chciała cofnąć czas i nie zrywać z Patrykiem, i nie dopuścić by on zerwał, chciałabym wciąż z nim być. Przytulić się do niego, pocałować... PRZYTULIĆ! Kocham go i będę czekać może kiedyś wróci............................................................................................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz