Translate

środa, 2 kwietnia 2014

71 :D

Dzisiaj zamiast obrazka link :)
No a więc co dzisiaj raczej nudy tylko mama w sobotę idzie do pracy :)
On chce być ze mną( nie interesujcie się kto :p) ja się dopiero rozstałam i nie wiem czy chcę się znów w to pakować.. Z drugiej strony ciągle zależy mi na Patryku w jakiś sposób w końcu byłam z nim 7 miesięcy. No na tamtym ciołku też mi zależy ale jak na razie nie wiem czy to wypali i nie chcę wyjść na puszczalską ździrę. Wiem że jemu zależy i że on potrafi się postarać i sprawić bym była uśmiechnięta. I co ja mam zrobić? Pewien kolega Patryka mnie rozwalił tylko się dowiedział że się rozstaliśmy od razu zaczął do mnie zarywać boże jakież to żałosne. Fajny kolega z klasy ja mu współczuje... No i jutro już do sql.. :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz