Translate

piątek, 5 września 2014

161 :D

Wieeeec wczoraj w rano szkoła i nuuudy... Potem w domu byłam z godzinę i druga szkoła, polska tym razem... No było genialnie dwie nauczycielki na 3 nas nie lubią (mnie, Karoliny Oli z klasy i Niny xd) Nina została moją narzeczoną. Jest zarąbista więc Bartek ją kocha ale mnie bardziej oczywiście :) No a dzisiaj też szkoła... Taaak mi się wstać nie chciało że masakra... No ale w sql było spk dzisiaj panią od DAFu jeszcze bardziej wkurzyliśmy xdd Noo i weekend nastał... Jak narazie zapowiada się nudnawo... Aczkolwiek Monika ma doła i jest chora :( Dzidek też dzisiaj lipny nastrój... Bartek jest moim mośkiem <3 A mi chyba robi się jęczmień na oku ;-; Tylko Karolina dzisiaj jakaś nijaka,,, Panna księżniczka dzisiaj mnie zbytnio nie wkurzała, więc jest ok... Aaaaa i szłam z Fioną i jechało dwóch chłopaków na BMXach i jeden do mnie "Hallo" ja "Hi" i ide dalej a w myślach takie "Jeeeej jestem mistrz" xd Boże kiedy ja napisałam ostatnio jakiegoś posta mniej więcej tej długości... Kurcze zaniedbałąm was ale postaram się to zmienić... Piszcie w komentarzach co powinnam tu zmienić co dodać a co usunąć chcę żebyście miło spędzali tu czas :) <3

1 komentarz: