Translate

środa, 3 września 2014

160 :D


Wczoraj nuuudy a dzisiaj to rozpoczęcie drugiej sql... Nnno i ogólnie spk tylko byłam w obcasach i moje stopy przeżyły koszmar!! Nnno ale w klasie mamy fajna dziewczynę w naszym wieku Ninę... Nnno oprócz chyba 5 rok młodszych dziewczyn wszyscy wydaja sie być spk... Zajęcia mam w czwartki i mój dzień będzie wyglądał tak ze rano do jednej szkoły po niej cos zjeść i do drugiej a w domu kolo 22 dopiero :/ Dzisiaj panią od DAFu prawie wkurzylismy xd a podobno sie zarabiscie denerwuje a pani od Da jak nigdy postanowiła nam zadać 4 kartki -_-"



Hahahaha, a teraz parę słów ode mnie, czyli Undertakera ;p Angela poprosiła mnie, abym wstawił za nią notkę, a że ja mam takie dobre serce nie mogłem odmówić :)
Nie usłyszałem/przeczytałem żadnego "nie" więc oto piszę :D fb nie wysłało wiadomości, a ja nie miałem ochoty się z tym pierdolić. To mnie nie śmieszy...
Angelooo, proszę nie edytuj tego posta.
Nie powinienem tego mówić, ale wiesz, że cię kocham, prawda?? Tęstnie za tobą i to bardzo :)
Hahahaha, koniec tego dobrego... Undertaker się żegna... Już się nie mogę doczekać, aż przyjdziecie po jedną z moich... a zresztą nieważne ;) Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz