Translate

środa, 17 września 2014

166 :D


Niektóre księżniczki mają bardzo ciężka koronę
Przepraszam, że nie pisałam, ale brak kompa :/ Karolina nie da wejść aaa niemiecki po 10 minutach korzystania z Neta sie wyłącza :( więęęc w poniedziałek nie działo się chyba nic
Niektóre księżniczki bardzo wkurzaja
We wtorek hmmm w szkole nudy ni zaczelam trochę gadac z Seriban, czyli po niemiecku XD jakoś mi idzie powoli i uczyłam sie do polskiej szkoły Bogurodzicy... Dzisiaj rano okazało się, że już ją umieim chociaż wczoraj wieczorem nie umiałam i wgl... Nnno w zoo dużo chodzenia i głaskalam pingwina XD faaazaaa i były takie fajne misie XD i ptaszki śliczne... A każde zwierze, któremu robiłam zdjęcie słyszało, że jest piękne XD surykatki i foki kopulowały, więc ciekawie XD karmiłam kozy haha nno to chyba tyle... Tak mnie nogi nawalały :/ I tak bardzo tęsknię za Bartkiem i naszymi spacerami ;-; :/ 
Wiecie, niektore księżniczki udają miłe a za takimi plecami śmieją sie z twojego nieszczęścia




Hahahahahaha, a teraz coś ode mnie :) Taaak moi drodzy, to znowu ja. Moje "dobre" serce nie pozwoliło mi odmówić Angeli. Kiedyś mi za to odpłaci... Już ja się o to postaram hahahahaha :D
I w postaciach zniknęło trzech osobników... Pozbyłem się ich, jak na Shinigami przystało. Mimo że jestem już na emeryturze nie przepuszczę okazji, aby podejrzeć komuś wposmnienia i się trochę pośmiać, bo przecież... Nie ważne co... Ważne, żeby było śmiesznie hahahahaha


Oooh... Teraz niestety się z wami żegnam... Zobczyłem tego pięknego i młodego osobnika i muszę iść sobie zwalić. Nawet Shinigami mają takie problemy, no cóż... Może być śmiesznie hahahahahah
To do usłyszenia... Może będę miał zaszczyt przywitać was w moim skromnym domu i zająć się wami, jak na prawdziwego gospodarza przystało hahahahahahaha

Tak na pożegnanie :D








~ Undertaker

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz