Translate

niedziela, 14 września 2014

165 :D

"- Jak myślisz, nasza miłość pozwoli nam umrzeć razem?
- Myślę,że nasza miłość może wszystko."
Przeeeeeepraszam, że nie pisałam... Zbierałam się do tego aleee jakoś tak wyszło... No to w czwartek szkoły... Fazy no jakoś nie było chyba nic ciekawszego żeby opisać... Piątek też szkoła potem wyszłyśmy z Karoliną, Olą i Nikolą :) Było ciekawie xd Wylądowałyśmy u Oli i oglądałyśmy sobie horror... Wgl przydałoby się jakieś nocowanko xd Wczoraj przyjechała Nina i Ola... Nina zrobiła mi 3 dredy xd iii ogarniałyśmy troche syntetyki na 4 dredy Karoliny... Ola odkryła w sobie talent do tapiru dredów xd nnno było ciekawie xd Ja oczywiście mam dredy ze swoich włosów xd Podobno bardzo mi pasują :) A dzisiaj, dzisiaj sobie przesiedziałąm dzień w domu i oglądałąm z mamą i Karoliną dramaty... "Pamiętnik" był najlepszy <3 Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz