Translate

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

79 :D

Wczoraj był u mnie Przemek(kuzyn) którego nie znoszę lubię go dręczyć tylko a on mnie.. No potem poszłam do Moniki i widać efekty w zakładce "Foty" :)  No Bartek do nas przyjechał :)  No ogólnie to fazy, fazy jeszcze raz fazy :) Nom potem w domciu się umyłam wychodzę spod prysznica i moje zdziwienie"Ja paruje O.o :)" No i piosenka co ją moja mama znalazła rządzi :) https://www.youtube.com/watch?v=JsXQoNvwniI <3
I to łupie uczucie, gdy jesteś z kimś, zależy ci na tej osobie ale jednocześnie wiesz, że gdyby twój były chłopak się postarał zawalczył o ciebie, pokazał jak bardzo mu zależy jak strasznie chce być z tobą, że chce... I wgl było by idealnie to wróciłabyś chyba do niego... Albo przynajmniej bardzo byś chciała ale nie mogłabyś zrobić tego temu który z tobą jest teraz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz