Translate

sobota, 12 kwietnia 2014

78 :D

No to dzisiaj miałam ZAWODY!! No ogólnie większość zespołów było street dance boże jak oni genialnie tańczyli *_* 
to wszystko było takie piękne :) Młodsza grupa od nas zajęła 2 miejsce, starsza 3 a my.......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
PIERWSZE!!
Jest moc.. Byłam zaskoczona bo do końca byłam święcie przekonana, że nie wygramy :)
No w drodze powrotne siedziałam z takim chłopakiem co przez cały wyjazd z dziewczynami zastanawiałyśmy się kto to jest... A więc on jest bratem siostry :D Tzn ma młodszą siostrę w młodszej grupie.. Ma na imię Bartek a dokładniej Bartosz ^^ No jest w moim wieku i chodzi do 5 w Piotrkowie :p Ma łaskotki i go dręczyłam :D No i mam jego fb i numer ogólnie fajny.. No i jestem zmęczona!!

Chyba się pośpieszyliśmy z tym związkiem... :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz