Translate

środa, 30 kwietnia 2014

92 :D

Wczoraj nic ciekawego,na tańcach była u nas jedna dziewczyna z młodszej grupy... No i ogólnie to nudy... No w szkole jakieś tam fazy nic nowego :) Dzisiaj w sql skrócone lekcje bo dzień patrona, Kacper O. ostry zaryw do mnie, nie to żeby mi to przeszkadzało xdd  No przedstawienie nudne chociaż przy Kacprze ciekawiej bo  nim troszkę zaczynałam :) Potem pokaz rycerski i wyglądanie z Kacprem jak para bo stał za mną i mnie obejmował... Nooo potem na chwilę do Moni aby się przebrała i zostawiła plecak i do mnie... A wieczorem jazda z Oliwią na rolkach :) Wiecie ile ciała to rzeźbi?
Monika jaki fajny opis znalazła paczajajce :)
Lekcja polskiego.
- Jacy są ludzie? - zapytała nauczycielka pisząc coś na tablicy
- Zazdrośni - rzuciła patrząc w jego stronę
- Obrażalscy - syknął chamsko się uśmiechając
- Nieufni - powiedziała
- Zdradliwi - dopowiedział
- Zapatrzeni w siebie - wyszeptała cicho
- Uparci - patrzył na nią aroganckim wzrokiem
- Kłamliwi - wymamrotała
- Mimo iż udają, że mają wszystko gdzieś to im zależy - powiedział
- I kochają tych, których nie powinni - syknęła
- Tęsknią udając, że tak nie jest - odparł cicho wpatrując się w nią tymi niebieskimi tęczówkami i wstając wyszedł z klasy.
Po chwili dostała sms'a: "Kocham Cię i zależy mi na Tobie. Czy Ty tego nie widzisz?


No i teraz prośba dla mnie dajcie tutaj lajka bardzo mi zależy dla was to nie wiele a dla mnie bardzo dużo https://www.facebook.com/241644569325429/photos/a.298955106927708.1073741937.241644569325429/299015280255024/?type=3&theater

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz