Translate

piątek, 7 marca 2014

54 :D

Po pierwsze promuje stronkę fajna i ciekawe są czasem opisy :) https://www.facebook.com/pages/Nie-b%C3%B3j-si%C4%99-To-tylko-ja-tw%C3%B3j-najgorszy-koszmar/205415129657281?fref=ts  no a teraz co... Wczoraj znów nie weszłam ale po moim wpisie w sumie nic się nie wydarzyło no tyle, że się dowiedziałam że Patryk jednak nie przyjedzie ale to nic, trudno... No a dzisiaj jak na razie nudy zaraz przebieram się w mundur i idę na zbiórkę na które pogadam z Bartkiem o ile zaszczyci nas swoją obecnością... Nie wiem czy chcę rozmawiać.. Boję się... Nawet nie wiem czego, może tego,że się rozpłaczę i on to zobaczy... Jestem dziwną dziewczyną jedyną osobą poza rodziną która widziała jak płacze nie ze śmiechu to była Karolina, Bartek raz i nikt więcej... Nie wolno im... Jestem zbyt silna żeby płakać.. Przynajmniej chcę taka być... Stwarzam może takie pozory bo chcę się taka czuć, chcę być taka postrzegana... Choć taki wizerunek nie jest łatwy bo każdy uważa, że ze wszystkim sobie poradzę, jak nie ja to kto?? Tyle przeszłam muszę dać radę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz