Translate

czwartek, 13 marca 2014

59 :D

Dzisiaj Patryka urodziny!! No prawie zapomniałam xdd No Oliwia taką fotę mu wstawiła.. No i mam taką nowość która chyba usprawni mojego bloga troszkę... zamiast oddzielać moje myśli na dole będę je pisała pochyle i mogę je troszkę wplatać w ogólny opis dnia czy coś.. :)  Ej nie każdy musi rozumieć każdy wiersz prawda? No bo moja pani od polskiego chyba tak nie uważa bo dzisiaj mieliśmy interpretować jeden i pani mnie spytała o jedną zwrotkę a ja jej nie rozumiałam to tak mnie zjechała jakbym była pusta i ułomna bo nie rozumiem.. :( To nie było miłe.. Krawczyk znowu mnie po tyłku macał jak mu się w końcu wywinę to wyląduje na ścianie... No Monika jutro w nowej zdobyczy tj spódniczce ja może spodenki i rajtuzy :)  Paczajcie jakiego mam lisowateo psa :)
Moja śliczna Fiona :* 
Chciałabym, żeby o mnie się bardziej starał, pokazywał, że mu zależy. Sam wychodził z inicjatywą. Większość chłopaków dy im zależy bardzo to okazuje przyjeżdża do dziewczyny na dworze też ją często całują, nie wstydzą się jej. Czasem mówią, że ładnie wygląda czy coś, starają się ją wspierać i wiedzieć coś o jej życiu i jej uczuciach... Chciałabym aby taki był, żeby był bardziej wyrozumiały, miło zaskakiwał, pokazywał jak bardzo kocha i wgl... Chce jutro się tak fajnie ubrać tylko muszę z mamą pogadać :) Bo musi się zgodzić... Jutro mówimy "Inwokację" nie chce średnio umiem :/ Dobranoc życzcie mi powodzenia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz