Translate

poniedziałek, 17 marca 2014

61 :D


Dzisiaj mały spam Bieberem na fb z Igą :) Sorry, że wczoraj nie napisałam ale nawet nie weszłam ja chyba o 21:30 spałam... No a wcześniej byłam sobie na spacerku z Bartusiem... No i przemówiłam mu do rozsądku ale najpierw chciałam go utopić w kałuży :) Ale nie ważne za co... A Oliwka to mała zdzira.. Też nie ważne czemu, sorry ale nie musicie wiedzieć wszystkiego :* No a dzisiaj nuuuudy miałam 2 godziny na świetlicy co owocowało 2 fotami na instagramie jak ktoś chce to moja nazwa to "juleczekxdd"  No i tak no ten tego ciekawie... No i dzisiaj też się miała przejść z Bartkiem ale nie wyszło więc idę z nim w środę już go zarezerwowałam :) przerabiam sobie polskie znaczenie  Katy Perry - Unconditionally na piosenkę ekologiczną... No i tak... No to macie na koniec http://www.youtube.com/watch?v=eQOFRZ1wNLw  Jak ja kocham uszczęśliwiać siebie uszczęśliwiając innych :) No i nie robię nic a naprawiam świat :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz