Translate

niedziela, 2 marca 2014

51 :D

Tag film "Do zaliczenia" ryje psychikę.. A bajka "Strażnicy marzeń" bardzo fajna.. :) 15 razy na każdym zbierałam się do spania a poszłam spać z Monią przed 4.. xdd No fajnie było potem domek i mega smutek nie wiem od czego... Na serio dzisiaj miałam zrypany humor... No i Patryk teraz smuta nie wiem czemu dowiem się jak się spotkamy.. Martwię się o niego bardzo i nie chcę żeby był smutny a nie mogę być teraz przy nim... Pół dnia porównywałam się do Igi jego byłej... I ciągle w moich porównaniach wychodzi na to, że jestem gorsza od niej, że ona jest ode mnie lepsza.. Nie chcę się tak czuć... ;(

-Kiedy jest prawdziwa miłość?
-Wtedy gdy stoisz przed chłopakiem całkiem naga a on patrzy ci w oczy...
-------------------------------------

Pozwolę Ci odejść. Pozwolę. Ale najpierw patrząc mi prosto w oczy, wykrzycz, że nic nie znaczę.Pozwolę , jeżeli mi udowodnisz, że postępujesz zgodnie z sercem, że nie stawiasz się mu na przeciw ze względu na swoją chorą dumę, tym samym odbierając mi szansę na szczęście.

nie jestem idealna, bo nie lubię różowego. nie zachwycam się każdym Twoim golem i nie chodzę za Tobą krok w krok. nie noszę miniówek i wysokich szpilek. nie mam tlenionych blond włosów, a moje usta nigdy nie są pomalowane żadną szminką. nie mam 5 cm tipsów. mogłeś uprzedzić, że gustujesz w pustych panienkach. nie robiłabym sobie nadziei.

-Mogę umrzeć?
-Tylko pod warunkiem, że zrobimy to razem...................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz