Translate

niedziela, 15 czerwca 2014

122 :D


Sorry że nie pisałam ale nie miałam na to najmniejszej ochoty :/ W piątek ciekawie bo wyprzedaż w focusie kupiłam sobie snapback i koszulkę fajną :) No a wczoraj raczej nudy tzn rano sobie 3 i pół godziny stałam na akcji Kaufland... Wieczorem u mnie (koło domu kultury przez ulicę) była impreza tak strasznie chciałam iść ale nie miałam z kim :( I do 23 siedziałam w domu aż przyszedł po mnie Krawczyk O.o to było dziwne bo ciągle się w sql kłócimy.. No ale się zgodziłam już co mi tam... Boże Adaś pijany ledwo stał ale tańczyć dawał rade :D I rozpinał mi stanik -_- z tekstem "Pokaże ci czego mnie nauczyłaś" no bo o nauczyłam :/ No ale w sumie źle nie było.. Tańczył z moją mamą xdd A dzisiaj przyjedzie Kacperek! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz