Translate

piątek, 11 lipca 2014

139 :D

No nie pisałam bo net się zepsuł u nie było :( W środę z Moniką i Karoliną byłam na bugaju... Ciekawie było... No po jakiejś godzinie dwóch zaczęło padać, więc musiałyśmy się zwijać :/ A wieczorem żegnaliśmy ludzi jadących na obóz i odkryłam, że Majki to druga osoba (pierwsza to Bartek) którą tak uwielbiam przytulać :) No i nagrałyśmy Łukasza na budzik :)W czwartek to w sumie nie wiem co robiłam :D Wczoraj też jakoś nie wiem :D A no już wiem :) Byłam u cioci mama ma fioletowe włosy :) tzn widać jak czarne ale w słońcu się ładnie fioletowo mienią :) a ja jestem Ruuuuuda :)

Monika też jest ale nie mam zdjęcia ale nie długo będzie :) A i tylko Monika potrafi tak lamić :) Miałam to tutaj opisać ale doszłam do wniosku, że wystarczy, że ja się z niej śmieję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz