Translate

czwartek, 17 lipca 2014

143 :D

No to przed wczoraj spałam u Moniki dlatego nic nie pisałam... Wczoraj ona spała u mnie no i jakoś tak wyszło... No a dzisiaj spotkałam się z Kacprem. Smutki i smuteczki w Piotrkowie jest zlot Beliebers a ja nie mogę jechać bo jutro wyjeżdżam do Berlina na rok i muszę się pakować  Ale wcześniej byłam na chwilę i widziałam się z paroma dziewczynami i to było urocze bo ja sobie siedzę w Kfc z chłopakiem i widzę, że jedna patrzy się w naszą stroną i nagle jest taka podekscytowana i wgl i podchodzą czy jestem też Belie bo widziały fioletową bransoletkę na ręce i to było takie miłe przytuliłyśmy się i poszły na zlot :) Ale to było jakieś takie miłe :) i widziałam ich przez Focusem Boże jakich ja mam pięknych braci :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz