Translate

wtorek, 13 maja 2014

102 :D

Widzicie to zdjęcie? Widzicie jakąś różnicę? Jak nie to ja was oświecę! Mam grzywkę na lewo! Tak, zmiana. Podobno tak mi ładniej tak więc zmiana :) No muzę na blogu zmienię :) Na............coś innego na pewno  :) Może parę piosenek się powtórzy(tzn zostaną). Moja klasa dzisiaj na 4-dniową wycieczkę pojechała tj 7 osób i z innych klas jeszcze. Z klasy "c" pojechało mega dużo więc zostali do nas przyłączeni i jest nawet całkiem ciekawie :) Nooo.. I w czwartek nie mam tańcy w sumie dobrze bo jadę po okulary no i może jakieś zakupy :) Ale będę miała w sobotę na 12 ale nie w niedzielę... W niedzielę jadę z Moniką na rynek! Zakupy! I Kacperkowi muszę kupić stanik na dzień dziecka xd

Nie lubię robić za psychologa/psychiatrę od spraw samobójstw. Dawno tego nie robiłam aż do dziś :/ To strasznie dołujące a najgorsze że chyba się nie udało :'(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz