Translate

sobota, 3 maja 2014

95 :D

No to wczoraj nuuuudy i deeeeeeszcz więc nie spotkałam się z Kacprem... :( Ale zobaczę go w poniedziałek : )Widziałam wczoraj się z Piotrkiem i Anią i Bartkiem... No i Monika u mnie śpi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nareszcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja wczoraj o tym myślałam i jak wróciłam to moja mama o tym powiedziała i to było dziwne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ale dziwniejsze, że Moni mama się zgodziła :D No i jest fajnie i są foty i fazy... Ja chcem jutro i zobaczyć Kacperka.... To dziwne co się ze mną ostatnio dzieje... Wgl nie mam już takiej chęci smutania, jestem szczerze wesoła a nie tylko na pozór... :o No i wgl ja tęsknie za jakimś chłopakiem (Czyt. Kacprem)  a ostatnio tak miałam z Patrykiem... :o

A tutaj jakaś fociszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz