Translate

poniedziałek, 5 maja 2014

96 :D

Sorry, że wczoraj nie napisałam ale po prostu zapomniałam :) W sumie to nic ciekawego, wstałam o 12 :p odprowadziałam Monikę i nudałam :/ No dzisiaj szkoła, nawet spk ale brzuch mnie bolał z powodów takich a nie innych :/ Kacper jest taki awwwww :3 Uroczy <3 No i dostałam milkę :p Po sql się pożegnaliśmy i to było dziwne, nie wiem czemu, po prostu to było dziwne uczucie... Wgl ostatnio dzieje się ze mną coś dziwnego i chyba się już powtarzam ^^ No, a więc od kiedy nie myslę o nim jak o przyjacielu tylko jak o chłopaku to jestem jakaś weselsza no nie smutam już w duszy i wgl jestem szczerze wesoła... No a jak go nie widziałam w majówkę to myślałam, że oszaleję! Jak jest przy mnie to czuję coś na kształt motyli w brzuchu czy coś :o CO SIĘ ZE MNĄ DZIEJE?!
Po sql poszłam do Oliwii gdzie jej babcia OSOLIŁA nam herbatę! bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nigdy tego nie róbcie... Nie chcecie tego... Dwie łyżki soli... Do tej pory mam słono w ustach... Ble...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz