Translate

poniedziałek, 19 maja 2014

106 :D

Dzisiaj nuudy.. Kacpra i Patki nie było w sql :( I nudałam.. I tęskniem za Kacperkiem... A jutro się z nim nie zobaczę bo nie idę do sql.. Wgl nie jadę na obóz.. O tym już wspomniałam w ostatnim wpisie... Teraz zamierzam napisać dlaczego... A więc moja mama wymyśliła, że na wakacje pojedziemy z Karoliną do jej taty do Berlina, żeby coś zarobiła.. Dzisiaj moja jakże kochana mamusia powiedziała mi, że chciałaby tam zostać rok ze mną no bo te dwa miesiące wakacji to, to co zarobi w większości pójdzie na nasze przeżycie tam no i to będą moje wakacje, więc też coś będę chciała... Z jednej strony doskonale wiem, że ten pomysł wcale nie jest zły, z drugiej jednak strony nie wyobrażam sobie życia bez Moniki, Oliwii, Oliwki, Kacprów! Bez mojej klasy... Trzecia klasa by była a mam wyjechać... I co najlepsze chodziłabym do NIEMIECKIEJ szkoły! W wakacje z Karoliną mamy chodzić na kurs niemieckiego... Nienawidzę tego języka, nie umiem i nie chcę umieć a mam chodzić do NIEMIECKIEJ szkoły! :'( I jak ja to powiem Monice? Przecież ona się załamie... Kto ją będzie wspierał na psychologii?? Niby jest internet ale to wciąż nie to samo :'( Przecież ja bez nich zginę!! Niby poznam nowych znajomych ale ja kocham tych teraźniejszych... W każde dłuższe przerwy od szkoły przyjeżdżałabym do polski i wgl ale no... To wciąż dużo za mało.. :(  Tzn to jeszcze nic pewnego z tym rokiem, ale byłby on najbardziej opłacalny. :'(

2 komentarze:

  1. Jeśli mogę wyrazić swoją opinie to uważam, iż twój blog jest mało czytelny. Trudno coś przeczytać, choć bardzo pragnęłam coś przeczytać to nie byłam w stanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. postaram się to naprawić :) i dziękuję za kom :)

    OdpowiedzUsuń