Translate

piątek, 14 lutego 2014

41 :D



Sorry, że nie pisałam pare dni ale nie miałam dostępu do kompa.. :/ A więc we wtorek chyba nic ciekawego tylko tańce i wiadomość o zawodach polsko-niemieckich ale jednak na nie nie jedziemy ale jedziemy do sosnowca 22 marca(chyba sosnowiec :)) a potem 12 kwietnia do Inowrocławia na zawody ogólnopolskie :) W środę, szkoła nudy, Kacper mnie wkurza i to mućka :) Narysowałam genialnego kwiatka Patrycji na ręce..

W realu wyglądał lepiej :) No ale ogólnie był piękny i od tamtej pory Kuba mnie męczy żebym mu tez namalowała tylko motor... Bo ja nie mam co robić i komu... Karolina ma okulary i wygląda w nich przeuroczo :) No a dzisiaj widziałam Monikę w nowych okularach, kolejna co musi nosić okulary i wygląda w nich również przeuroczo.. :)

Patrykowi coś jest i to bardzo nie fajnie... :( Jeszce wieczorkiem coś napiszę... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz