Translate

piątek, 28 lutego 2014

49 :D

A więc jak widzicie dzisiaj odkryłam, że przed tym postem sami widzicie ile ich było 69 :) No dobra a więc co dzień dzisiejszy... Nie byłam w sql.. Byłam z mamą w pośredniaku i zapisać się do dermatologa... No spotkałam siostrę Panicza(były, debil i wgl tag) i jeszcze Kacpra Błaszczyka nnno i w domku w sumie nudno było... Potem zbiórka co ją Monika prowadziła o terenoznawstwie ciekawie było i zrobiłam tym dziewczynom co były oprócz Sylwii bo ona odchodzi zdjęcia paczajcie :)




 + taki rzygowy ja :)
No i potem domek i uzupełnianie lekcji... Patryk kupił sobie nową myszkę bo mu się popsuła kolejna i jest nią bardzo podekscytowany... Tag podekscytowany to dobre słowo.. :) Miłego weekendu jutro napiszę coś pewnie u Moniki bo śpię u niej :) :* <3 ♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz