Translate

czwartek, 27 lutego 2014

48 :D

Tak na przeprosiny, że tyle nie pisałam macie moją brzydką mordkę :*
Przepraszam ale nie miałam chwilkę neta :) Tzn ostatnio się okazało że jednak był no ale nie ważne :)
A więc co ja nie pisałam od piątku łącznie.. Jejku ja już nawet nie pamiętam co się działo... A dobra coś tam kojarzę... To tak w piątek nie byłam w szkole i mam nowy telefon z andrusiem i mam już POU :) Nazwałam go tzn ja mam ją tak uważam i jest to Gisela :p No nie było zbiórki.. :(
Sobota :) Urodziny Karoliny oj działo się działo... Poznałam taką Patrycje i Oliwka wyglądała jak nie Oliwka macie fotki :)

No a wieczorem DMB :)
Niedziela :) Jechałam do cioci i byłam u Patryka :) Kocham tego człeka... No i w poniedziałek nie byłam w sql bo spałam u cioci w niedzielę i wgl tak...
Wtorek bo w poniedziałek nic ciekawego :) To we wtorek no to tańce Majki i Karolina po mnie przyszli i dostałam zapro od Majkiego na jego uro które będą w sobotę organizowane no to tyle...
Środa :)Co się wczoraj działo.. Chyba nic bo bym zapamiętała...
A więc już dzisiaj... Czwartek tłusty do tego.. Za rok w tłusty czwartek nie idę do szkoły... Baśka miała na włosach wszystko... Kremy, maście, masło, smalec nawet piankę do golenia, przyznam że ładnie pachniała :) Potem myła włosy w umywalce :p ja też końcówki bo Adaś się o nie wytarł... Potem Oliwia wytarła się o moją grzywkę... Seba dostał ochrzan za to, że został ściorany kremami przez IIb why not? No i tańce było fajnie i pan jest chory i a mam mega kaszel i gardło mnie boli i wgl jakoś źle się czuję.. :(  No to koniec opowiadania teraz przejdziemy do moich różnych myśli... I na koniec macie tłustą Oliwię

A i wgl ten wpis jest poświęcony Patrykowi mojemu kochanemu który złożył na mnie skargę, że nie ma nowych wpisów :)


------------------------------------------


 Tłusty czwartek- byle poszło w cycki :)

Z przesłaniem do Bartusia :
Jestem dla cb za dobra, ale to się zmieni... Jak ja ci coś zrobię to muszę godzinami prosić żebyś przestał się gniewać a jak ja się obrażę to ty się nie starasz... Raz powiesz, że przepraszasz czy coś a ja po prostu wybaczam od tak ale to się zmieni sorry skarbie :*

Fajnie jest czasem usłyszeć, że się ładnie wygląda i że cię pociągam... Dziewczyna czasem oczekuje od faceta, że będzie delikatny prawda ale czasem chce żeby był ostry, stanowczy i taki "niegrzeczny"...


Ja już mam dość ciongłego starania się o wszystkich.. Starania żeby byli zadowoleni nie byli źli czy smutni. Teraz niech oni postarają się o mnie.. Koniec tego dobrego...


-----------------------------------------

No i w zakładce zdjęcia macie nowe foty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz