Translate

wtorek, 18 lutego 2014

45 :D

Dzisiaj lekcje mi lekcje jakoś szybko minęły serio jak wychodziłam ze szkoły to się czułam jakbym coś jeszcze miała mieć... Nie miałam nic zadane o.o o.O O.o O.O O.o o.O o.o
W sumie nie miałam dzisiaj polskiego ani matmy więc nic dziwnego :) No potem tańce w sumie nie było źle, pan zmienił mi i 7 dziewczynom parę kroków w jednym momencie przez co jesteśmy bardziej widoczne chwilę i jest ciekawiej :) No potem do babci i do domciu... W domu nudy i oglądałam film "Jestem Bogiem" nawet całkiem fajny muszę przyznać... No a mój najważniejszy na świecie tygrysek chce zabić tygryska tego co suodko wygląda w mojej czapce :( Nie zezwalam... No albo dzisiaj Patryk został kutaskiem :D bo z Moniką gadałam i mnie nie zrozumiała o kogo mi chodzi i do niej z tekstem "mój kutasek" czy coś takiego :p jestem nie normalna... I ja to tutaj piszę, jestem psychicznie chora... No teraz sobie z nim piszę i o baaaaaaaaaaaaaaaardzo mocno kocham. Tak, że bardziej się nie da.. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz