Translate

czwartek, 20 lutego 2014

47 :D

Dzisiaj w sql spoko tylko 2 z kartkówki z chemii i 3- z kartkówki z historii no i 5 z niemieckiego... Zaraz po sql do Piotrkowa :/  Bo na tańce a mam w czwartki chwilowo 8 godzin... Na tańcach spoko.. Po nich przyszedł po mnie Patryk milusio :) Posiedzieliśmy troszkę na deptaku było miło... Tylko krótko :/ Kocham go...


--------------------------------------------------------------------------------------
No a oto nowy element moich wpisów. Tak jak przy każdy jest jakiś obrazek lub zdjęcie tak teraz jeszcze postaram się pod każdym wpisem dać jakąś moją myśl czy coś... Coś w tym stylu przez co moje wpisy może nie będą tak krótkie i nudne..

Kocham to jaki bywasz delikatny ale jak każda dziewczyna czasem oczekuje no nie wiem, żebyś przycisnął mnie do ściany namiętnie pocałował, zdjął mi koszulkę i po prostu rzucił na łóżko po czym byś powiedział jak bardzo mnie kochasz.. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz