Translate

czwartek, 2 stycznia 2014

10 :D

Hejo miśki :) :* Znowu wstałam o 11 dlaczego by nie?? Do sql na szczęście 7 :) Dzisiaj dzień jak co dzień... Po 16 przyszła po mnie Moni i poszliśmy do Bartka było fajnie jego pies Sonia mocno gryzie.... Bardzo... Patryk już nie jest na mnie zły więc jest bosko i wgl jest już dobrze... I Piotrek... On mnie kocha a ja kocham Patryka... Ne chcę go zranić bo jest uroczy boski fajny mamy tyle wspólnego mamy o czym rozmawiać i nawet milczenie z nim jest fajne... Z Patrykiem?? Mało wspólnych tematów.. :( Ale go kocham a on kocha mnie... Chyba... Na pewno.. Tag... Kiedyś te tematy się znajdą... A milczenie?? Ono nie istnieje jest przytulanie i wgl ale nie milczenie... To źle czy dobrze?? Nie ważne, ważne, że jest miłość... A Piotrka uwielbiam :) :* Co się działo na sylwku wgl nie sądziłam, że podobam się tylu chłopcom... LoL... Monika i Bartek są nienormalni... Wgl Bartek poszedł na Sylwka do Oliwki a miał być u Moniki nawet nie wie co stracił... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz