Translate

środa, 22 stycznia 2014

25 :D

Sorry, że wczoraj nie napisałam nic ale byłam cały dzień w Piotrkowie a potem spałam u cioci :) No pojechałam to wbiłam do Patryka, było bardzo milusio :) Patryk to zło, robię i myślę o takich rzeczach o jakich wcześniej nawet nie myślałam, że mogę pomyśleć :P Tag i czytał mojego bloga był w stanie znieść foty specjalnie dla mnie, kiedyś to może wykorzystam :) Wgl faza dowiedziałam się, że tak jakby poznałam się z nim zanim się urodziliśmy bo moja mama z jego mamą leżała na jednej sali na podtrzymaniu ciąży :) faza :) Normalnie przeznaczenie :) :* <3 Dzisiaj Karolina do mnie wbija może założymy vloga wspólnego :) Na tańcach było 11 dziewczyn dużo prawda?? A normalnie chodzi ich około 21, 22 :) No jak poszłam do cioci to prawda bawiłam się z Natalką(8 lub 9 lat :p) i Olafem(4 lata) no Natalki nie lubię za bardzo bo jest taka wielka pani ale nie było tragicznie na szczęście... No wieczorkiem mama i ciocia gadały ze mną na temat Patryka no i jak ciocia się dowiedziała jak on ma na nazwisko to żebym się dowiedziała jak mają na imię jego rodzice bo moja mama może z jego mamą leżała na jednej sali na podtrzymaniu ciąży a ciocia zna Maćka z takim nazwiskiem więc myślimy ciekawe... No i dzisiaj się go spytałam i faza to oni :) Tag :) Już wcześniej o tym wspomniałam tutaj macie rozwinięcie :) Ostatnio prawie cały czas daje foty więc macie... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz