Translate

środa, 29 stycznia 2014

31 :D

Kino było... Film szkoda gadać im dalsza część paranolmal tym słabsze... Nuuuudyy... Ale było milusio :) Tak odkryłam, że Patryk potrafi być uroczy *_* Tak potem tak jakby go zostawiłam i poszłam z Oliwką, Moniką, Piotrkiem i kolegą Oliwki Pawłem bo mi nie pozwolili i on smutał i ja też smutam.. :( Jestem do kitu jak zwykle tylko ranię... :( Kocham go bardzo i nie chcę ranić a tu jakoś tak wychodzi bo jestem IDIOTKĄ...
"Był sobie chłopiec, który lubił rysować,
rysował obrazki których nikt nie widział.
Był najbardziej kreatywny w nocy,
w łazience, poza zasięgiem wzroku.
Dotrzymał sekretu, którego nikt nie znał.
Nie powiedział duszy a jego galeria rosła.
Jego rysowanie było inne, bez papieru czy długopisu.
Ale potrzebował bandażu od czasu do czasu.
Stanęliśmy nad rzeką pod gwiazdami,
Podciągnął rękawy i pokazał mi swoje blizny.
Był speszony i spuścił wzrok na swój but,
Wtedy ja podciągnęłam moje rękawy i wyszeptałam “Ja też rysuję”." <-- prawda że fajne?? Monika znalazła.. :) i takie.. takie prawdziwe..
Jeśli jest wspaniała, nie będzie łatwa, jeśli jest łatwa, nie będzie wspaniała.
Jeśli jest tego warta, nie poddasz się, jeśli się poddasz, nie jesteś jej wart.
Prawda jest taka, że każda osoba cię skrzywdzi,
dlatego musisz znaleźć taką która jest warta cierpienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz