Translate

środa, 15 stycznia 2014

20 :D

Nudyyyy... Ja chcę do sql... Kiedyś chyba sama zabije Kacpra normalnie... Bartek ma nareszcie neta!! I mnie już wkurza :p Tak dzisiaj mi tłumaczył czemu lepszy Piotrek od Patryka :p Nawet moja mama że Piotrek lepszy loool... Oni nie dostrzegają w Patryku tego co dostrzegam ja.. A tak w sumie to co ja dostrzegam?? Nie ważne, ważne, że kocham go najmocniej na świecie i strasznie za nim tęsknię jakoś bardziej niż zwykle... Chcę się z nim zobaczyć i przytulić... Wgl dowiedziałam się, że on czyta tego bloga... lol A ja sądziłam, że to co pisze ma gdzieś, że to go nie obchodzi... Myliłam się... Chyba bo w sumie to, że czyta nie wyklucza tego, że ma to gdzieś... Ale mi się nuuuudzi... No jak zwykle gadam z Piotrkiem na skype i pisze z Patrykiem... On prze ze mnie smuta... Jak zwykle ku*wa wszystko tylko psuję... Ranię wszystkich... Mogę umrzeć??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz