Translate

poniedziałek, 20 stycznia 2014

24 :D

Jak widać dzisiaj Monika była u mnie :) Wgl wstałam o 12  w sumie cały czas siedziałam na kompie o 15 przyszła Monika i były dzikie fazy... :) Najpierw śmiałam się z tego, że zjada okruszki po ciastkach, dużo okruszków bo po co mają się zmarnować :) Potem oglądałyśmy "My little pony" i rozkminiałyśmy czemu one mają takie imiona :)

Najbardziej do gustu przypadła nam Pinki Pie stwierdziłyśmy, że jest jak Monika właśnie nic tylko się śmieje :) A potem pół godziny nie wiedzieć czemu ryczałyśmy ze śmiechu z tekstu Patryka "...My little pony letnie opony..." Boże nasza chora psychika... Potem oglądałyśmy parodie "My little pony" i znów beka z tekstu Patryka... "Bo co?? Bo jak wezmę 100 tabletek magnesu to będę magnes na dziewczyny??" xde
Tak beka na maksa i ten śmiech Moniki gdzie nie wiadomo czy się śmieje czy płacze i się zanosi :P
Tak parę fotek tj 3, których nie wolno mi na face wrzucić i tak wrzucę kiedyś :) :* Kocham moją wariatkę :) :* <3
Monika skarbie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz