Translate

piątek, 17 stycznia 2014

21 :D/2


Kocham to dzwonienie w środku nocy aby oznajmić ze mnie kochasz, kocham to spojrzenie, kocham ten uśmiech, kocham te dłonie, które dotykają mnie .dotykają z nadzwyczajną  delikatnością, kocham ten zapach, którym przesiąknięta jestem, kocham te myśli, kocham ten stan ,kiedy nic innego się nie liczy, kocham gdy jesteśmy razem, kocham leżeć na Tobie, kocham patrzeć jak oddychasz ,kocham widzieć jak uśmiechasz się przez sen, kocham czuć Twój ruch ręką gdy śpię, kocham pocałunki, kocham czuć Twój nagi tors, kocham kochanie, kocham noce z Tobą, kocham gdy całujesz moje ciało, kocham te rozkoszne chwile, kocham jak mnie dotykasz, kocham w jaki sposób to robisz, kocham Twój smak, kocham ramiona ,w których zawsze mogę skryć się, kocham tą cholerną zazdrość, kocham to poczucie ,że jestem najważniejsza, kocham poczucie świadomości, że chcesz ze mną być do końca swych dni, kocham te plany, kocham czuć jak Twój najważniejszy mięsień pompuje krew w Twym ciele dla mnie ,tylko dla mnie, kocham to wszystko, kocham te kłótnie, kocham jak odgarniasz moje włosy z twarzy, kocham gdy tańczymy w rytm tej muzyki w naszych głowach, kocham gdy odprowadzasz mnie wzrokiem, kocham widzieć jak czekasz na mnie kocham ten głos, kocham te objęcia ,które kołyszą mnie do snu, kocham tą troskę, kocham to bezpieczeństwo, które zawsze przy Tobie zapewnione mam, kocham to jak kładziesz swoją głowę na mojej piersi i uśmiecha się sam do siebie ,myśląc, że nie widzę, kocham te pachnące róże, które pachną tylko dla Nas, kocham kiedy jestem ubrana tylko w Twój zapach ,leząc obok Ciebie, kocham jak na sile każesz mi jeść, kocham jak krzyczysz na mnie, kocham jak robisz te słodkie oczy, kocham jak się kochamy, kocham czuć uśmiech na Twej twarzy gdy mnie całujesz, kocham sposób w jaki mnie traktujesz, kocham jak mówisz ,że i bez tego i tak jestem najpiękniejsza, kocham te za duże bluz  koszulki ,w których zawsze siedzę u Ciebie, kocham jak całujemy się w szafie ,kocham jak śmiejesz się z moich beznadziejnych dowcipów, kocham jak w drodze do Twojego pokoju nie potrafię oderwać od Ciebie moich ust, kocham śmiać się z Tobą, kocham patrzeć na Ciebie, kocham sposób w jaki o mnie opowiadasz innym, kocham jak się mną zachwycasz, kocham jak nie widzisz świata poza mną, kocham jak mówisz ze na zawsze, kocham słowa Tylko Ty, kocham wspólne oglądanie filmów, kocham budzić się przy Tobie, kocham być w Twych objęciach, kocham jak sprawiasz, że czuje się tą jedyną , kocham to jak mówię  o Tobie, kocham to jak myślę o Tobie, kocham każda chwilę, kocham gdy mówisz tęsknię, kocham patrzeć z Tobą w Niebo ,gdy wybierasz dla mnie tą najjaśniejsza, kocham to jak myślisz o mnie, kocham to jak nie potrafimy się rozstać na  chwilę,
kocham  gdy patrzysz mi w oczy i mówisz Przekicham ,na zawsze .Nigdy nie byłam szczęśliwsza ,niż teraz. Po chwili zamykasz mi usta tym namiętnym pocałunkiem ,od którego tracę siły.
Chcę ,pragnę aby ta chwila trwała jak najdłużej

Może nie wszystko ma miejsce ale to wszystko bym kochała tak mocno jak kocham Patryka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz