Translate

piątek, 17 stycznia 2014

21 :D/4

Podsumowanie dnia bo dzisiaj już 4 post :)  A więc co? Nie mogę jutro do Ptb jechać(Piotrkowa) :( nie poznam w końcu Kacpra :'(  Moje uczucia to jak zwykle jeden wielki nie ogar! Piotrek jeden z cięższych przypadków w moim życiu. I jeszcze kuźwa uważa, że mnie rani! FUCK! Nie zranił mnie nigdy w żaden sposób to tylko moje poje*ane uczucia...

Piotrek wiem, że czytasz a więc NIE JESTEŚ KRETYNEM, DEBILEM ANI ŻADNYM NIEDOROZWOJEM JESTEŚ JEDNYM Z NAJWSPANIALSZYCH LUDZI JAKICH ZNAM I JACY KIEDYKOWLWIEK BĘDĄ ISTNIEĆ NA TYM ŚWIECIE I MOIM ŻYCIU! ZROZUM!


Wracając do bloga :) No to nudy :( Nie będę chodziła już na tańce... :'( Zamieniam się w terapeutkę od spraw samobójstw, smutki itd. i muszę stwierdzić, że dobrze mi idzie... Monika skarbie bądź ze mnie dumna :) no i jak zwykle gadam z Piotrkiem na skype :p

sweet fotka z herbatką :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz