Translate

sobota, 18 stycznia 2014

22 :D/2

Wgl Oliwia dzisiaj poznała Kacperka i Kasię a ja nie.. :'( Smutki i smuteczki.. )':  Szkło nawet pod prysznicem znalazłam lol Wgl Iga była Patryka mnie lubi.. O.O I chcę się ze mną spotkać w ferie... O.O Zaczynam się bać... O.O Serio przez długi czas nie tknę budyniu czekoladowego! Ale Iga zaczynam się troszeczkę bać serio... Obie jesteśmy Belieber <3
I jak to ona mówi belieber nie mogą się kłócić ale lubić też nie muszą... W sumie mamy dużo wspólnego(niestety) i dobrze się nawet gada ale jakoś nie wiem czy chcę z nią gadać.. :/
To niby nic złego to tylko była mojego chłopaka ale mam o nie zdanie które raczej trudno zmienić i trochę mi trudno.. I po co ja kuźwa wbijam na jej konto na fb i ej foty oglądam?? W dziwny sposób tylko się dołuję :'( Jestem do kitu... Ale mam Patryka i tylko to się liczy... :) :*

I znów gadam z Piotrusiem i od razu humorek się poprawia :) Jest jedyny w swoim rodzaju.. A Kacper kuźwa mnie wkurz... wielbię go ale mnie wkurza...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz